Programme announced for up-coming visit from our French visitors

(English version below)

Bienvenue à Street!

Nous sommes heureux de vous acceuillir chez nous pour ce weekend de fête, afin de célébrer ensemble le 50ème anniversaire du jumelage entre nos deux villes. Voici le programme du weekend: mercredi 12 avril : Arrivée prevue à Street vers 22h15 à Victoria Sports Club. jeudi 13 avril : Visite à Longleat. Départ à 8h00 de Strode College. Retour vers 19h15. Soirée en famille. vendredi 14 avril : Journée en famille. Soirée Officielle à 19h00 à la Salle des Fêtes de Compton Dundon. samedi 15 avril : Matinée en famille. Plantation d’un arbre à Merriman Park à 14h00. Fête de Famille organisée par le Conseil Municipal de 15h00 à 21h00 à Victoria Sports Club. Jeux et Barbecue. dimanche 16 avril : Départ de Street. Il faut être au car à Victoria Sports Club à 9h30.

Welcome to Street!

We are pleased to welcome you to this weekend to celebrate together the 50th anniversary of the twinning between our two towns. Here is the program for the weekend: Wednesday 12th April: Arrival planned at 10:15 pm at Victoria Sports Club. Thursday 13 Avril: Visit to Longleat. Departure at 8:00 am from Strode College. Back to 19h15. Evening with family. Friday 14 Avril: Family day. Official Evening at 7:00 pm at the village hall in Compton Dundon. Saturday 15th April: Morning with family. Planting of a tree at Merriman Park at 14:00. Family Feast organized by the City Council from 3:00 pm to 9:00 pm in Victoria Sports Club. Games and Barbecue. Sunday 16 Avril: Departure from Street. You have to be at Victoria Sports Club at 9.30.